fredag 10 april 2015

Bildkavalkad

Åh! Jag tycker själv att det är så tråkigt att sybloggarna blir färre och färre, som jag har uppskattat att läsa och följa dem! Och så slår jag själv till med rekord i frånvaro på bloggen, 1,5 månad. Jag kan inte säga annat än att energinivåerna har varit så låga att jag inte har kommit mig för. Men om jag tittar på min facebooksida så ser jag att en hel del har det blivit sytt iallafall.

Här får ni en liten bildkavalkad, och så tipsar jag om att gilla annas alster på facebook, där lägger jag fortfarande ut nästan allting jag syr. Även om bloggen inte på något sätt är nedlagd så kommer jag göra inlägg efter lust, ork och inspiration. Håll till godo:













2 kommentarer:

Annikwa sa...

Så fina! Men man vill ju veta mer!! Mönster, var kommer tyget ifrån, etc... kanske nästa gång? Heja heja oss sybloggare som fortfarande håller på :-)

Hanna V sa...

Oj, så mycket fint du sytt!! Det är sååå härlig inspiration, tack för att du delar med dig :-)