lördag 1 augusti 2015

Jag knep åt mig lite Volkswagen

 För någon månad sen fick Memba design in det här biltyget. Jag tyckte det var vansinnigt snyggt, men jag köpte det aldrig. Eftersom symojon har varit lite låg så har jag även varit lite mer återhållsam med tygshoppingen - visst är jag duktig?! :)


När tyget snart tog slut så ångrade jag mig förstås bittert. Men fina Emma är ju så bra, så det räckte med en liten kommentar på instagram så tog hon in mer. Nu var jag snabb och beslutsam och knep åt mig hela 1,5 meter. Det blev en t-shirt till Erik och när vi skulle ta på den första gången sa han: Är det nya kläder? Den vill jag haaaa! och klappade sig på magen. Åh! Som jag älskade honom just då... :) /Hälsningar från sytokig mamma

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att du ångrade att du inte köpt tyget i första svängen. Det är ju ett jättefint biltyg! Viken tur att du fick köpa sedan.