onsdag 22 juni 2011

Tyglycka

Idag stannade postbilen utanför vårt hus och jag fick hem dessa tokfina tyger från Liandlo! Jag hade sugit ganska länge på beställningen, och när jag äntligen skulle komma till skott, så var Rödluvan tyget slut! Oh no...

Jag mailade och frågade om det verkligen var så, och då visade det sig att det fanns massa andrahandssortering! Så jag köpte ett hemligt paket för 300 kr, med löfte om enbart Rödluvan. Så nu har jag typ 3,5 m med bara små fel som är lätt att klippa runt. Hurra!


De här godbitarna slank också med. Oups! Eller tjoho!


Vi åker ju som sagt bort imorrn. Men när jag kommer hem då blir det sy för fulla muggar. Så gör gärna din beställning i dessa nya fantastiska tyger!

1 kommentar:

Smilla sa...

Åh, vad fina tyger! Ska bli spännande att se vad du hittar på av dem!
Trevlig midsommar.