tisdag 4 oktober 2011

Det som tar absolut längst tid för mig när det gäller beställningar, det är att skaffa frimärken och posta paket. I helgen köpte jag tre kartor med frimärken och jag hoppas att det ska räcka ett tag. Först ut att frankeras var ett paket till en liten färsk pojke.

Jag hade packat ner en present i form av en drakbody i storlek 56 som matchades med de här byxorna.


Och så ville mamman beställa mössa och vantar - det fick bli premiär i elefanttyget från strömming. Jag fodrade mössan med röd jersey, brukar göra så när jag syr mössor i interlock.

Och så var det det här med babyvantar. Det är ju så gulligt, men så rackarns pilligt. Jag blir helt matt bara jag tänker på det. Tur att jag inte ska sy några ikväll, utan istället gå och äta chokladbiskvier som min man har köpt. Dessutom har vi barnvakt mitt i veckan och jag börja inte förrän halv tio imorrn. Jippi!

1 kommentar:

Emilia sa...

Håller helt med om posta-paketgrejen!! Vilka fina grejer, gillar nya elefanttyget och undrar varför jag inte har det ;)