torsdag 15 mars 2012

Efter sjukan blir det fjällen

Det blir inte så mycket tid framför maskinerna just nu. Har precis tillfrisknat från influensan-light och laddar för att åka till Grövelsjön och fjällen på lördag! Så då blir det varken sytt eller bloggat på en vecka! :)


Här är två bodys som beställdes av samma tjej, jag hoppas att de kom med posten idag!




Den rödrandiga är min favorit, jag tröttnar nog aldrig på randigt, och just vitt och rött... mmm! Min meter av Liandlos ränder är snart slut tyvärr, kanske måste köpa en till? :)

Nu önskar jag er en trevlig vecka, och att ni får möjlighet att njuta av det härliga vårvädret! Själv hoppas jag förstås inte på allt för varmt väder eftersom vi ska skida på fjället, men när vi kommer hem får våren gärna slå till med full kraft! 

Jag ser speciellt fram emot att se mina första egensatta tulpaner blomma (de har redan kommit upp en bit). Inte mindre än 50 stycken pillade jag ner i höstas! :) Vad ser du fram emot i vår?

6 kommentarer:

Memmels morot sa...

Åhh, fin kombo med elefanterna, det börjar bli dags att klippa i mitt tyg snart.
Jag längtar också efter blommor, krokusarna och snödropparna jag petade ner när jag flyttade in i höstas börjar sticka upp nu. Ha det fint i grövelsjön, det är härligt där!

Saea sa...

Har inte satt en lök... Får planera för pallkragarna istället! Kram

Emilia sa...

Fina! Svårt att tröttna på randigt! Hoppas ni får det härligt!

Två Små Gryn sa...

Måste säga att min favorit är nog elefanterna, de är så söta!
Ha en trevlig vecka i fjällen!

Anonym sa...

Så fint! Skönt att det inte blev min variant, influensamega...Ha det fint i fjällen!

Fia - väntan på majbebis sa...

Har kikat runt på sidan, helt underbara grejer du syr!
Bara undrar lite nyfiket, var hittar du alla underbara fina tyger? Har själv lite funderingar på att sy lite bebisgrejer och annat smått. Men har inte hittat några bra tyger än.
Hoppas du får en bra vecka :)