söndag 16 februari 2014

Bruna och blå elefefanter

När de här elefanttygerna kom var jag måttligt imponerad. Tyckte att de var lite röriga och "för mycket". Men ja... de är röriga och mycket, men ändå så fina! Dessutom är det roligt att det finns så många fina färger att plocka upp i dem. 



De senaste dagarna har all min sömnadstid gått åt till klänningen jag skrev om i förra inlägget. Jag är i princip färdig med min toile, alltså provklänning nu. Eller rättare sagt överdel, själva kjolen har jag inte provsytt. Inte lika kinkigt med passformen på den :) Några problem har jag stött på på vägen, men jag har löst dem! Kragen höll mig vaken till tjugo i ett i natt. Jag som brukar vara ganska duktig på att gå och lägga mig i tid. Erik passade på att vakna tjugo i fem imorse. Phiu. Det där gör jag inte om... Återkommer såklart i klänningsfrågan! Fintyget hänger på tork!

1 kommentar:

Slow-Eva sa...

Ska verkligen bli spännande att se klänningen!