söndag 9 november 2008

En knapp från förr

I helgen har det blivit många små projekt. Här ett par muddar i enkelt improviserat mönster. Färgåtergivningen är väl sådär, men så är det i november.


Jag har också snöat in på broscher. Galet roligt! Här med en knapp från min barndom. Det var mycket nostalgi när jag började rota i mammas knappburkar. Tänk vad roligt det var att leka med dem när man var liten.


En annan sak som var rolig när man var liten var att vinna tävlingar. Här finns en tävling jag är sugen på. Om du är med och tävlar har du chans att vinna den här fina boken!


3 kommentarer:

PetraO sa...

Väldigt fina muddar och jag känner igen känslan av att rota i mammas knappburkar - riktigt härlig nostalgi!

VirkStina sa...

Söta muddar!

Mia stickar sa...

Finns det fler än jag som haft pippi på att leka med mammas knappburk? Jag blir alldeles nostalgisk. Mamma var ju av den generationen som sprättade bort knappar på kasserade plagg så där fanns knappar! Tror aldrig mina barn lekt med min knappburk men vi hade ju inga datorer och tv-spel.