söndag 11 september 2011

Tyglycka

Jag som brukar småskryta med att jag inte köper på mig en massa garner har ju verkligen åkt dit på det här med tyger! Det finns ju bara mycket fint som man vill ha :) Tur att sömnaden generar lite pengar, annars skulle jag ruinera mig själv :)

I helgen var vi hos svärföräldrarna i Borlänge, och där var det samtidigt symässa. Det var inget emot syfestivalen såklart, men e-slöjd var där och sålde. Tjoho, jag älskar deras kvalitet och har faktiskt inte tröttnat på randigt, trots att jag gillat det i så många år.



Det blev turkost och rött, som synes, med matchande enfärgat. Och så en jättefin jeansfärgad trikå (inte så grå som på bilden) som jag tänker kan passa till sköna och snygga muddbyxor.

Idag när vi kom hem hade mitt paket från Znok kommit - ännu mer tjoho!

Välkomna med era beställningar :)

4 kommentarer:

KÄMPA by JP sa...

Haha. vad roligt, precis de tygerna från znok jag själv har valt ut till nästa leverans! När nu den blir...svämmar över på mina hyllor :/

Hanna P S sa...

Visst blir man glad av tyger!

Wcollection sa...

Välkommen in i tygknarkandet;)

Jonna sa...

Attans att vi missade att du skulle beställa från Znok, Malin och jag funderar på att göra detsamma...