söndag 15 september 2013

Hurra för Erik!

Det här är min favoritbody i Eriks garderob. Jag älskar verkligen färgerna och han är så fin i den!

När jag skulle sy sprundet så sydde jag på sprundlappen (vad heter det?) på avigsidan och klippte ett hål för sprundet. Feeeeel. Med tanke på det så tycker jag att jag fick till det hela ganska bra ändå, fast jag tränar fortfarande på det här med farfarsknäppning. Väntar på en tut från Sofia som har Rufi design! :)

Grunden till bodyn är från Ottobre 1/2012. Tyget är från tyglycka och till detaljerna har jag använt röd jersey från Znok.


Här ser ni gullpojken med bodyn och finaste hängslebyxorna från Lindex. Han fyllde förresten ett år i tisdgas. Hurra för Erik!

4 kommentarer:

malida form sa...

Jättehärligt tyg - det har jag inte sett förut! Och fin kille i fin body såklart!

Le Petit sa...

Vad stor han har blivit, grattis! Fin body!

Sofia / rufi design sa...

Han är ju så söt och passar verkligen bra i färgerna! Och precis sådär har jag också gjort med ett sprund, gah, men det gick att rädda hyffsat bra det också :-)

Tuten ja, får kanske sätta igång med den snart då :-)

od Andulky sa...

Superfina! Både body och Erik :-)!