lördag 5 mars 2011

Annas alster på Fröjd Hantverk

Jag har fått en återförsäljare, tjoho! Det är fina Fröjd Hantverk som har tagit in några av annas alster, närmare bestämt mössor, dregglisar, babyvantar och vimplar!


Idag var jag och spanade in skyltningen, och det var så fint och glatt! Karin hade gjort en skyltfönster med barntema och det riktigt lyste ut mot gatan!


Det känns roligt att mina saker får plats i en riktig butik, en butik som jag tycker mycket om och har så mycket fina saker! Tack Karin!

12 kommentarer:

Susilull sa...

Stort Grattis till dej! Så kul!!

Karin sa...

Grattis! Vad roligt!!!

Emmas dagar sa...

Grattis!
Så kul :-)

Petra sa...

Grattis vännen!
Gläds med dig!

Anonym sa...

Grattis! Vad roligt att sälja i affär.

emma sa...

Åh va kul :)
Grattis!

Petra sa...

Vad kul att du säljer en del av dina alster på Fröjd Hantverk (jag var där häromdagen och råkade dra in hundbajs med barnvagnen.... ooops!!).

Vad snabbt du jobbar på med sjalen, jag är fortfarande på budding lace repeat (men är inne på 17e rapporten). Tack för länken, verkade finnas en del användbara tips där. Håller med om att nupparna verkar luriga, men hoppades att de skulle vara lätta i verkligheten, synd att det inte var så, ska nog ge det ett försök iallafall.

Jag byter gärna till mig ishbel, funderade faktiskt på om jag skulle ge mig på den, men så blev det swallowtail istället. Maila mig på pletra(at)hotmail(dot)com, så kan vi bestämma hur vi löser mönsterbytet.

Charlotte sa...

Vad roligt! Stort grattis och lycka till.

Slow-Eva sa...

Vad kul! Grattis.

Siri... sa...

Åh, vad roligt. Visste inte ens att den fanns men nu får jag väl ta mig dit och titta lite. Ser fint ut på bilderna.

Inte lika roligt - tryckknappen på en av dreggelscarfarna jag köpte av dig har lossnat. Inte hela världen eftersom det finns två, men det kan ju vara bra för dig o veta tänker jag.

Fröken Pimpinett sa...

Stort grattis!

Elin Käll sa...

Så fint så fint. Kul också.