torsdag 17 mars 2011

till en liten sommarbebis

I tisdags hade jag ingen bra mammadag. Nä, jag hade faktiskt en riktigt dålig mammadag. Så kvällen ägnades åt lite tröstsömnad. 

Tada! Det blev en body, en syster till Elsas klänning som jag bloggade om häromdan. Den lilla tygsnutten som fanns kvar räckte till en body i storlek 56.Korta ärmar kändes givet eftersom det här tyget i kombination med rött är så somrigt.


Här blev jag riktigt nöjd med kantbanden. Men så har jag sytt några fler bodys än klänningar/t-shirts med vanlig rund hals.





TILL SALU
180 kr + frakt





Det var ett tag sen Elsa drog storlek 56. Och vi har ingen ny bebis på gång här hemma. Så om du fastnade för den här bodyn finns den till salu i lilla affären. Och om den inte blir såld kommer den trivas fint i presentlådan. Tänk bodyn med vita byxor till, byxor med röd och vit randig mudd, eller varför inte blå och vitrandig. O så tjusigt till en liten sommarbebis.

7 kommentarer:

emma sa...

Men duuu va fin!

Fjällsnipans Alster sa...

Jättefin.... skulle me vilja sy kläder!
/Sofia

Emsters Alster sa...

Så fin body! Det var en riktigt snygg kombo med rött till!

Petra sa...

Hej Anna!
Jag gör en ny spontan tittin o hoppas du är hemma. Fick träffa Helén och gulltjejen. Inte illa. Många godingar på samma gata:)

Ha en bra helg!
Fin body

AnnaMalinska sa...

Om några veckor kan du lämna in henne några hus längre ner på gatan om du behöver andas :)
Du är verkligen jätteduktig på att sy.

Virre sa...

Jag blir lika imponerad varje gång jag ser andra liksom bara "slänger ihop" något på sin symaskin! Jag får hjärtklappning bara jag e en meter från mitt skrälle till maskin..

Ha en riktigt trevlig helg!

/Veronica

Retro Elephant sa...

Om jag hade enbebis så skulle jag köpt den här direkt av dig, superfin!

//Lina