lördag 20 november 2010

Det blommar hos oss!

Idag har vi haft en grejardag tillsammans med min snälle far. Vi har tapetserat vid matplatsen, i Elsas rum och satt upp skjutdörrar i det lilla prånget som kallas hall. Här ser ni mäklarens bild, men borta är nu de svarta och vita höghusen därborta vid matbordet.



Istället är det blommigt och glatt!



Nu har Elsa precis somnat, första natten i eget rum. Om hon vaknar i natt hoppas jag att hon bara tittar lite på den fina tapeten och sen somnar om. Jag får visa er hennes gula skog någon dag.

Sen vill jag säga tack för alla fina kommentarer som ni lämnar, de gör mig alldeles särdeles glad!

3 kommentarer:

Jonna sa...

Stiligt!

Blenda sa...

Den är så himla snygg den där tapeten! Gillar den skarpt, och började faktiskt fnissa när jag läste ditt inlägg, för jag fick precis den fast med svart botten, uppsatt i min hall igår!!! Nu ler jag fånigt varje gång jag går förbi, bara för att jag tycker det är så fint! :-D

/Blenda

Musqot sa...

Vad fint!! Vi har precis samma tapet i vårt kök och jag blir lika glad varje gång jag ser den!!

Vilken fin blogg du har!

Ha en härlig kväll!

Hälsningar Musqot