torsdag 25 november 2010

I helgen...

... är det dags! På lördag är ni välkomna på Designmarknad på Café Deed. Från 12-18 hittar ni mig där tillsammans med mängder av färgglada mössor, dregglisar, babyvantar, muddbyxor och klänningar. Allt i små storlekar. Plus lite virkade vantar och mössor som passar oss stora människor. Och så fina vimplar som piggar upp vilket rum som helst.



Om lördagen är en upptagen dag, så är ni välkomna till Stallbacken i Örebro, på söndag! Där ordnas julmarknad från 12-17, med julmusik och snögaranti. (hm, det verkar inte som om dom måste köra dit nån extra snö i år iallafall... :)) På Stallbacken säljer jag allt som inte blev sålt under lördagen :)


Jag hoppas vi ses till helgen!

6 kommentarer:

Frugan sa...

Åh va roligt! Vi ses där! =)

Sisters in Yarn sa...

Låter inte helt fel, synd att jag inte bodde närmre eller hade bil - då kunda jag och syrran ta oss en lite tripp. Lycka till!/Gunilla

miastick sa...

Är det såna där vimpel-längor som du säljer? Såna skulle jag vilja köpa. Tar du beställningar?

sinneskatten sa...

Men vad kul att hitta hit! Som gammal Örebroare så är det alltig gott att se bilder från min gamla hemstad.
Tyvärr hade jag ingen möjlighet att komma igår annars var det tanken.
Hoppas det gick bra med försäljningen.

Siri... sa...

Jag funderar om koftan och återkommer efter helgen. ok?

Alla kan sy sa...

Lyckliga dig som har en alldeles egen bok! Jag har inte hittat någon än, så jag har lånat på biblioteket. Jag äger inte ens mönsterpapper. Jag har ritat upp mallarna till elefanten i kartong och ritar runt och klipper till med sömsmån. Jag är helt oskolad i sömnad så jag gör det som känns bra. Klart du ska prova att sy en egen! Vad kan hända?