onsdag 31 augusti 2011

Tygkärlek

Äntligen! Någon gång innan jul så hintade Strömming om att hon ville trycka upp nya tyger och undrade vad vi tyckte om mönstren. Superfina tyckte jag, och sen har det varit en lååååång väntan... Men nu! De har kommit, har jag hört!
 

 Min order är redan lagd och betald (har nästan glömt att jag lagt ut pengarna), så nu väntar jag bara på de nya tygerna. Tjoho!

Det understa tyget, Staden, är designat av Darling Dearest. På hennes sida hittade även dessa underbara tygdesigner.


Ge dom till mig, snaaaart!

5 kommentarer:

Memmels morot sa...

Åhh så fina. jag vill också ha!

Två Små Gryn sa...

Super härliga! Jag tycker alltid det är så svårt att veta hur mycket tyg man ska köpa, känns som man alltid köper för lite. Du har inget råd om hur du tänker när du ska handla?

Jonna sa...

Jättefina, särkilt staden. Kanske måste jag skicka iväg en beställning jag med...:)

Alice sa...

Men de två nedersta? Vart är de ifrån. Fullkomligt ljuvliga. Är det något Strömming skall ta hem också?

Petra / Popetotrora sa...

Åh... elefanterna och fåren skulle jag gärna ha i min tygsamling också!!