onsdag 25 januari 2012

När bandkantaren ändå satt på...

Här har ni bodyn som blev till häromdan när jag inte ville ta bort bandkantaren. Inte så mycket att orda om, men jag tycker den blev piffig!

Speciellt när man kan lyxa till det med lila knappar liksom.


Mönstret är samma som till den här, och finaste violerna kommer från Znok design.


Någon undrade hur jag gör fuskfickorna i föregående inlägg, jag hänvisar er till Strömmings beskrivning. Men nästa gång blir det nog riktiga. Måste ju se till att utmana mig lite :)


Jag hoppas att ni har en god onsdagskväll. Vi slog till med hämtmat från Max (!!!) och såg till att Elsa somnade vid sex-snåret (!!!)Så kan det gå när man inte vill sova på förskolan.


Godkväll, och tack förresten, för alla fina kommentarer jag blivit överöst med på senaste. Känner att jag får så många om man ser till hur kass jag är på att kommentera hos folk. Tack!

8 kommentarer:

Linnéa sa...

Jätte fin body! Har den färgställningen på violerna i garderoben men har inte hunnit sy av den än. Nu blev jag bra sugen.

Pernilla sa...

Kanon fin, snyggt med knapparna i samma färg!

Två Små Gryn sa...

Du gör så fina bodys! Hoppas att jag vågar en dag och ge mig på det...

Sofia / rufi design sa...

Gillar verkligen knapparna. Är de till en prymtång? Har du tips på var man kan köpa i sånt fall?

Dödergök sa...

Jättefin! Det där tyget skulle jag kunna tänka mig en klänning i. Jag blir så sugen på att sy när jag läser din blogg!

Linda sa...

Vilka härliga färger. Och den ser ju hur proffsig ut som helst. Fint!

Bodil sa...

Å, vad fin. Det där tyget är fantastiskt. Jag känner ett stort habegär.

Emmak sa...

OOO Penny vill ha! och mamman vill ha en mössa i samma tyg!!