onsdag 12 februari 2014

Till fel Sara

Ibland har man inte riktigt huvudet med sig. När jag skulle skicka de här kläderna till en Sara i Tibro så lyckades jag skicka till fel Sara i Tibro. Men hallå? Som tur är så känner Sarorna varandra och paketet kom till rätt person till slut...

Det blå collegetyget till byxorna köpte jag på Jofotex i somars, men jag har inte riktigt hittat något fint muddtyg att matcha med.När jag insåg hur snyggt det skulle bli med svart och prickar så blev jag så nöjd! Att den blå nyansen finns i tröjan också gör det hela ännu bättre.



När jag hade sytt klart byxorna och vände på hela härligheten så insåg jag att jag hade slavbat. Ficköppningarnas kantningar hade halkat utanför sidsömmen. Bläääää.... Det var bara att sprätta bort midjemudden, trä om maskinen och göra om...

Slänger även med några bilder på saker jag har till salu. Kika in på fliken "till salu" här på bloggen och släng iväg ett mail om du är intresserad av nåt. Hej så länge!





1 kommentar:

Jennie sa...

Verkligen snyggt set! Och jag är som vanligt mycket imponerad av folk som orkar sprätta... :)