torsdag 22 augusti 2013

Gladkläder

Ibland lyckas jag ta så dåliga kort att jag överväger att inte ens visa dem på bloggen. Men jag vill ju gärna vissa de här byxorna, så ni får ha överseende. Byxbenen är lika långa, jag lovar. Tycker dessutom att mönsterpassningen blev riktigt bra, tjoho!
Det är Nusse som har beställt färgglatt och fint till sina barn. Jag tror hon älskar prickar precis som jag, och jag fick lite fria händer. Det är alltid skoj även om jag oftast inte tar ut svängarna så våldsamt.


Det här blev gladkläder tycker jag (förutom när jag sprättade mudden till de prickiga byxorna typ tre gånger för att den var för liten och sen satte mittbaksömmen i sidsömmen....bläää! Då var det surkläder). Hoppas du blev nöjd Nusse-Ida!

4 kommentarer:

Sofia / rufi design sa...

Åh vad det är fint velourtyget med blåbär! Blev ju toppen som byxor. Och det prickiga gillar jag också supermycket, borde nog fylla på här hemma med lite prickar känner jag!

Jennie sa...

Verkligen glad-kläder! Härligt! Byxorna överst är vrålsnygga! :)

HönaPöna sa...

fina gladkläder... fast det är tråkigt när det trilskas!
Tack för färgförslaget, vi får se vart vi landar tillslut!

Nusse sa...

Vi är jättenöjda! På min blogg finns livebilder :