torsdag 2 juni 2011

Byxor till marknad

På lördag är det som sagt marknadsdags för mig! Mellan 11 och 16 kan man besöka Min skattkammares hantverksmarknad några mil norr om Örebro. Sol, fika, försäljare och trubadurmusik utlovas. Mer kan man läsa här.

Det är svårt att veta vad och hur mycket man ska ha med sig till en marknad. Lite fanns här hemma sedan tidigare, men en del nysytt har det allt blivit. 

Här är det byxor i olika storlekar och glada färger.

56

62/68

68/74
74/80
Det som blir över hamnar i min lilla affär som har varit lite bortglömd på senaste. Nu ska det bli bot och bättring! 

Jag är hur som helst otroligt laddad inför lördagen. Hoppas vi ses!

2 kommentarer:

Karin sa...

Lycka till på marknaden! :)

Jonna sa...

Mönstret till byxtressen är från senaste Ottobre men jag har tagit bort lite krimskrams... Har förlängt mönstret och sytt dem med långa ben också, bara tryckknapparna kvar så ska hon få modella dem med:) Väldigt lättsydda var de, egentligen skulle man göra egna band att knyta med men jag tyckte det blev bra med färdiga kantband och mycket lättare:)
Ses på lördag:)