måndag 5 december 2011

I natt...

Jag har ett väldigt rikt drömliv, och inatt var det dags igen! Den här gången var det riktigt dramatiskt. Jag drömde att det brann, jag antar att det var här hemma. Jag lyckades rädda fiolen och en bunt med tyger, men sen mindes jag att jag hade massa nyinköpta tyger på ett annat ställe. Kris och katastrof! Tygerna skulle brinna inne!!!

Att huset kanske skulle ta skada, eller var min man och dotter var nånstans, det var helt oväsentligt.  Det var tygerna som var det viktiga :)

När jag vaknade fanns ju som tur var alla fina nya tyger kvar, och här har ni några av dem:








Ps. Vad är det med blogger och bilder? Ursäkta asymmetrin.



 




4 kommentarer:

Emmak sa...

Hej Anna!

Emma K här. Jag undrar om jag skulle kunna få beställa lite av dig. Jag skulle vilja ha 2 st omlottbodys. En med det röda hjärttyget i strl 56 och en i det gula tyget med rosa mönster i strl 62.
Kram Emma

Eva sa...

Tyget högst upp till vänster är ju otroligt härligt!
/Evasleva

Emilia sa...

Ha ha ;) Supersöt miniomlottis och stort grattis till coverpron!

Alice sa...

Haha, så drömmer en äkta tygälskare.