tisdag 27 november 2012

Ärtigt!

För några veckor sen fick jag en beställning på två såna här bodys och beställaren ville även ha matchande byxor till. Det är så roligt att erbjuda något annat än enfärgade byxor, men det gäller att tänka till för att det inte ska bli för grilligt med alla färger och mönster. Tur då att man har beställare med smak:

I love them! Tycker att de är riktigt ärtiga och fina. 

Mönster:
Byxa från Ottobre 4/2011, storlek 74

Material:
Mjukt jeanstyg från Ohlssons, grön mudd från Stoff och stil (snyggaste färgen!) och prickigt i fickorna från Hilco/Sydilla.

Sämsta:
Att den gröna färgen på tråden inte heeelt matchade muddarna. Men skillnaden är försumbar. 

Bästa:
Ärtiga pärtiga byxor i en ny rolig kombination av tyger!


Förresten: Kan ni hjälpa mig, ni som har ett facebookkonto för ert företag. Håller på att starta upp sidan så smått, men jag hittar ingen sökfunktion för att leta reda på vänner, grupper etc. Är det nåt jag har missat?


7 kommentarer:

Ugglan sa...

Jättefina! De blir jättefina till bodysarna. Lagom mönstrade att matcha till.

malida form sa...

Verkligen fina! Lättmatchade men ändå det där lilla extra! Jag gillar verkligen att sy barnbyxor i de där tunna jeanstygerna.

Fjällsnipans Alster sa...

Fin fina byxor... :)

Var in å gillade din sida på FB.. Välkommen dit :)

Tror inte att du kan söka å bli "vän" med dina vänner på din företagssida. Utan du får bjuda in dom till din grupp å hålla tummarna att dom vill vara med. Det gör du i administratörs panelen.
Däremot kan du söka efter andra grupper och gå med där som Annas Alster. Det gör du ju i sökrutan högst upp.

Försökte skicka detta meddelande via FB, men hittade ingen meddelande ruta?!

//Sofia

Anonym sa...

Åhhh så fina! Kram Åsa

Åsa Tidqvist sa...

Det där med fb...jag önskar jag själv begrep hur allt funkar där!
Men det där prickiga tyget MÅSTE jag ha!!!!

Alice BraLLan sa...

Underbart snygga!

Marina sa...

Fina!
Nu gillar jag din Fb-sida. Sökfunktionen hittar du längst upp på sidan "sök efter personer...." Missa inte Sytokar Värmland/Närke.