tisdag 13 november 2012

Sista chansen!

Eriks första kläder har gått mycket i rött och blått - i storlek 68 blir det en del blått grönt och brunt! Vi har ju kvar lite kläder från Elsa, men hon hade storlek 68 på sommaren och kortärmat går helt bort i ett vintrigt Sverige tycker jag. Så jag har gjort en helt legitim påfyllning av garderoben :)

Underbara ugglor från Liandlo och härliga stjärnor från Sydilla (Michas). Jag älskar de här enkla men snygga bodysarna och har fått en beställning på två precis likadana :)

Förresten, nu är det sista chansen att tävla hos mig. Imorgon klockan 12 drar jag vinnaren! Tjoho, det blir spännande!

4 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Oooh, vilka fina bodies! Har inte sett stjärn/molntyget förut. Kanonfint!

Fröken Fräken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Le Petit sa...

Oj vad du sprutar ut plagg! Jättefina bodys i både detta och tidigare inlägg. Gör också ofta denna variant på body och det är en favorit.

od Andulky sa...

Jättefina!