lördag 24 november 2012

Länkkärlek

Sådärja! Nu är marknaderna över för den här gången och jag känner mig jättenöjd. Jag har sålt bra, träffat många trevliga människor och delat ut många visitkort!

Idag på Café Deed fanns det många kreativa själar, och jag skulle vilja lyfta fram några av dem.

Först är det fru Alderblad som syr allt möjligt i fina retrotyger. Hennes sadelskydd är ju en klassiker och sitter på en hel del cyklar runtomkring Örebro!




Kika in på hennes blogg vettja, frualderblad.blogspot.com

En nygammal bekantskap var Emmelie som skapar under namnet Selma. Jag ramlade in på hennes blogg förra veckan och kunde inte riktigt gå och lägga mig för att jag ville läsa om allt fint hon hade sytt.

Kolla bara in detaljerna på den här klänningen. Underbart!


Om ni vill se mer av hennes alster så hittar ni dem på selmasfina.wordpress.com

Jag gjorde faktiskt bara ett inköp under dagen, och det var det här snygga trycket, i A3-format. 
Det är Stina och Ellen som har startat ett samarbete under namnet Printoteket. Snart öppnar de en webbshop, på printoteket.weebly.com, missa inte det!

Nu är det lördagkväll, stora dottern sover, Erik ligger och jollrar och Downton Abbey står på tablån. Gott så.

1 kommentar:

Pyssellycka sa...

Roligt med inspirerande länkar!