tisdag 20 november 2012

Marknadskaramell!

Nu är det julmarknadstider! I år ska jag vara med på två, och båda är favorit i repris från förra året.

Nu på torsdag kl 18-21 är det julmarknad på Annes loge i Stubbetorp utanför Vretstorp. Alla besökare bjuds på en härlig buffé, och mysig julstämning utlovas! Hör av dig till mig om du vill ha en vägbeskrivning.

lördag kommer jag finnas med på Café Deeds designmarknad i Örebro. Mellan 10 - 16 finns där flera lokala förmågor som säljer snygga och hemmaknåpade saker. Gott fika och sköna fåtöljer finns också! Välkomnna!

Till marknaderna har jag med mig mössor i olika storlekar, dregglisar, bodys, byxor och klänningar, bla den här karamellen:
Klänning i storlek 74, 180 kr.
Cupcakestyg från Stoff och Stil, hilcointerlock till kantband.
Mönster från ett linne i Ottobre 3/2011
.

Sen måste jag också visa en bild på våra små karameller.


Elsa är så otroligt go mot sin lillebror. Kramar, klappar och pratar med honom. Drar upp hans speldosa och dansar kring honom där han ligger på filten. Sen att det inte är så här fröjdefullt kring andra saker - det tänker vi inte på nu. Speciellt inte som Elsa ska bli hämtad av mormor idag och jag och Erik har hela långa dan för oss själva. Det är lyx för en tvåbarnsmamma! :)

3 kommentarer:

Emilia sa...

Fin klänning (och fina barn förstås)! Vi ses på lördag!

Smilla sa...

Härligt klänning och vad kul med två julmarknader!
Jag har aldrig ståt på någon marknad med är bra sugen, får man stå som privatperson eller har du reggat företag?

Elin-Märta sa...

Vilka underbara karameller! Jag tänkte komma till Café Deed på lördag, vi ses där!

Kram